هلدینگ آلفا

مجموعه آلفا از سال 88 فعال در زمینه طراحی و اجرای خانه هوشمند

مجموعه آلفا از سال 88 فعال در زمینه طراحی و اجرای خانه هوشمند

مجموعه آلفا از سال 88 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای خانه هوشمند آغاز نموده. امروز پس از گذشت ده سال با افتخار در کنار شما هستیم، با دستاوردهایی که حاصل اعتماد شما و پشتکار ما بوده است

بایگانی

خانه همراه شماست، هر کجا که باشید.

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

کنترل یک خانه از چه مسافتی امکان پذیر است؟

احتمالا برای همه ما چند باری اتفاق افتاده که قبل از خروج از خانه، انجام برخی از فعالیت های ایمنی از خاطرمان رفته باشد، یا به نوعی فعالیت هایی که باید انجام می داده ایم را به فراموشی سپرده باشیم. شاید وقت آن رسیده که با تجهیز خانه به یک کنترل از راه دور، به این قبیل دغدغه ها پایان ببخشیم.

در خانه هوشمند، یک کنترل از راه دور همراه همیشگی شما می شود. از هر مکانی و در هر زمانی می توانید به راحتیِ لمس یک دکمه تمام فعالیت های مورد نطرتان را اجرایی کنید.  

کنترل از راه دور در خانه هوشمند چگونه عمل می کند؟

اپلیکیشن در خانه هوشمند نقش یک کنترل از راه دور را بازی می کند. تمام اعضای خانواده می توانند اپلیکیشن را روی موبایل یا تبلت خود داشته باشند و به راحتی از درون یا خارج از خانه تمام امکانات و آپشن های مورد نظر خود را کنترل کنند

با همراه داشتن این اپلیکیشن به راحتی می توانید تمام خانه را تحت کنترل داشته باشید.

آیا استفاده از اپلیکیشن سخت است؟

بدیهی است که هر اپلیکیشنی برای اینکه بتواند به راحتی مورد استفاده عموم قرار بگیرد نیاز به این دارد که از صفحات و یا به عبارتی از اینترفیس (enter face) ساده ای برخوردار باشد. یکی از راهکارهای استفاده راحت از اپلیکیشن در خانه های هوشمند داخلی وجود منوی فارسی و راهنمای فارسی برای هر یک از صفحات به صورت مجزا است. با این راهکار همه افراد در رده های مختلف سنی به راحتی می توانند از اپلیکیشن استفاده کنند.

اپلیکیشن خانه هوشمند روی کدام سیستم عامل ها فعال می شود؟

این مهم است که اپلیکیشن یک ساختمان هوشمند روی تمام سیستم عال های موجود قابلیت اجرایی داشته باشد. اما گاهی شاهد این موضوع هستیم که برای برخی از اپلیکیشن ها نسخه ios یا android طراحی نشده. درواقع این نشانه ضعف آن اپلیکیشن است.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن بعضی از خانه های هوشمند را می توان روی تمام گوشی های android و ios نصب کرد. همچنین روی گجت های پوشیدنی مثل ساعت دیجیتال هم قابل اجراست.

آیا اپلیکیش هک می شود؟

باید بدانید که اپلیکیشن به هیچ وجه هک نمی شود. شما برای استفاده از اپلیکیشن باید از قسمت تنظیمات مانیتور کلمه عبور 8 رقمی را دریافت کنید، تا با وارد کردن این کلمه عبور در اپلیکیشن بتوانید از آن استفاده کنید. لازم به یادآوری ست که وارد شدن به قسمت تنظیمات نیازمند داشتن رمز عبور است. درواقع می توانید مظمئن باشید که کسی نمی تواند وارد قسمت تنظیمات مانیتور خانه شما شود.

کدام قسمت های خانه را می توان از بیرون کنترل کرد؟

اپلیکیشن همانند یک کنترل از راه دور عمل می کند، شاید برایتان جالب باشد که بدانید می توانید تمام قسمت های خانه را از طریق این کنترل زیرنظر داشته باشید.می توان به مثال های ساده ای اشاره کرد؛

  • کنترل سیستم سرمایش و گرمایش.
  • کنترل سیستم های امنیتی مثل: اعلام سرقت و اکسس کنترل.
  • کنترل سیستم اعلام حریق.
  • کنترل روشنایی اتوماتیک.
  • کنترل سیستم صوتی.
  • کنترل پرده برقی و سایر تجهیزات موجود در خانه هوشمند.

آیا مایلید یک کنترل از راه دور برای خانه داشته باشید؟

با توجه به زمان کمی که این روزها در اختیار داریم، لزوم داشتن یک کنترل برای خانه ضروری است. کنترلی که بتواند به تمام حواس پرتی هایمان رسیدگی کند و با کمتر خطایی تمام فراموش کاریهایمان را جبران کند. با نصب اپلیکیشن، در محیط کار آسایش داشته باشید، با خیال راحت به مسافرت بروید و از دور تمام خانه را زیر نظر داشته باشید.

                                                                     

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی